Elektroterapia – nowoczesne leczenie prądami

Zarówno medycyna stale się rozwija, jak również metody leczenia są stale unowocześniane. Dzięki temu można w tej chwili leczyć choroby i schorzenia, które dawniej nie były uleczalne. Technika nadal postępuje, dając nadzieję na kolejne sukcesy w przyszłości. Od jakiegoś czasu w procesach leczenia wykorzystywany jest też prąd. Dostosowanie jego rodzaju i częstotliwości do konkretnych potrzeb umożliwia radzenie sobie z licznymi problemami. Terapie prowadzone w ten sposób noszą miano elektroterapii! Na czym dokładnie ona polega i jak może pomóc?

Terapia prądami – co to jest?

Elektroterapia jest dziedziną fizykoterapii, zajmująca się leczeniem różnego rodzaju schorzeń. W procesie leczenia wykorzystuje się różnego rodzaju prądy lecznicze, w tym prąd stały, modulowane prądy średniej częstotliwości, jak również prądy impulsowe wyróżniające się małą i średnią częstotliwością. To bardzo obszerna dziedzina, która pomaga przede wszystkim pozbyć się bólu. Terapie prowadzone są jednak by poradzić sobie także z licznymi innymi kłopotami zdrowotnymi. Taki zabieg poprawia ukrwienie skóry, szybciej leczy obrzęki, przyczyniając się do lepszego wchłaniania krwi, łagodzi procesy zapalne, jakie toczą się w ciele w danym miejscu itd. Przede wszystkim jednak zadaniem wykorzystywanych najczęściej częstotliwości jest usuwanie związków pobudzających receptory bólowe i uwalnianie endorfin. W efekcie znikają dolegliwości bólowe różnych partii mięśni – w zależności gdzie zastosowano urządzenie.

Jakie efekty daje leczenie prądami elektrycznymi?

Wychodząc naprzeciw potrzebom osób, które cierpią z powodu różnych dolegliwości, wprowadziliśmy do swojej oferty liczne urządzenia lecznicze. W tej chwili nasza oferta zawiera między innymi urządzenia wytwarzające prąd stały, diadynamiczny, interferencyjny, Traeberta, TENS.. W związku z tym polecamy wszystkim kompleksowe terapie w naszym gabinecie, pomagające w pozbyciu się wielu kłopotów zdrowotnych, bólowych i estetycznych. Zadowolenie licznych klientów, którym już pomogliśmy, najlepiej świadczy o skuteczności naszej terapii.